De Halloween, Kinder sperie fricile celor mici cu măști românești | Demamici.ro

De Halloween, Kinder sperie fricile celor mici cu măști românești | Demamici.ro

Ferrero România este aproape și anul acesta de părinți prin campania Kinder Halloween, oferind inspirație și un mecanism surprinzător prin care copiii își pot înfrânge fricile. Împreună cu Otilia Mantelers, specialist în psihologie, Kinder le oferă părinților instrumentele pentru a ajuta la atenuarea temerilor copiilor specifice Halloween-ului prin joacă, iar copiilor li se oferă instrumentele pentru a controla frica prin crearea propriilor dovleci și monștri înfricoșători.

Otilia Mantelers – trainer de Playful Parenting, psiholog în formare şi specialist în joaca terapeutică cu copiii de la 0 – 10 ani, a definit cele cinci din cele mai întâlnite frici ale copilăriei: întuneric, monștri, separare, doctori și frica de străini. Astfel, Kinder a creat 5 măști tradiționale românești – lucrând cu Otilia și cu Paul Buţa – unul dintre cei mai cunoscuţi artişti creatori de măşti tradiţionale din România, fiecare mască devenind un personaj cu un nume amuzant, personalitate și o frică specifică.

Kinder crede în micile momente, iar cele petrecute de copii cu părinți sunt magice, astfel că ne-am dorit să îi apropiem, în timp ce îi ajutăm pe cei mici să-și învingă fricile, iar pe părinți să vorbească despre ele cu copiii. Ne-am dorit să găsim o modalitate prin care să aducem o influență pur românească în sărbătoarea americană, pentru că atunci când copilul se deghizează în frica lui, devine ea și asta îl ajută să o cucerească, astfel că am transformat măștile tradiționale românești în măști de Halloween. Partea de măști tradiționale este forma mai inovativă pe care o ia educația emoțională prin joacă, devenind instrumentul perfect pentru copii de a vorbi despre frică, într-un mod vesel. În opinia noastră, jocurile reprezintă o modalitate ușoară de a conecta părinții cu copii, în timp ce aceștia își înving fricile într-un mod vesel.”, transmit reprezentanții companiei.

Campania a cuprins și o serie de workshopuri destinate părinților și copiilor – unde Otilia Mantelers a discutat despre frici și ce înseamnă ele, în timp ce meșterul popular Paul Buţa le-a explicat participanților  cum să facă aceste măști care fac trimitere la cele cinci frici.

De Halloween, Kinder sperie fricile celor mici cu măști românești | Demamici.ro

Kinder îi invită pe toți părinții să își ajute copiii să-și sperie fricile, accesând site-ul Kinder – kinder.com. Totodată, pe site sunt disponibile propuneri de jocuri, sfaturi despre cum părinții pot aborda frica copilului în cel mai vesel și non-invaziv mod, dar și un tutorial pentru asamblarea măștilor cu meșterul Paul Buța.

Despre Kinder

Încă de la început, Kinder a pus în centrul preocupărilor familia, calitatea produselor și inovația. În 1968, o idee pornită din inimă s-a transformat în brandul Kinder, având la bază crearea de momente magice, atât pentru copii, cât și pentru părinți. Astfel, fiecare produs a fost creat cu scopul de a aduce momente mici, dar speciale, cu ingrediente de calitate.

Toate sortimentele inovative de ciocolata sunt realizate pentru a fi împărțite cu ceilalți, pentru familie, pentru sentimentul de apropiere.